Kreowanie Wizerunku Jak zbudować własną markę – szkolenie z kreowania wizerunku

Temat szkolenia:Kreowanie Wizerunku
Opis szkolenia:

Kreacja własnego wizerunku – polega na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach ludzi faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku nas samych. Aby sprzedać skutecznie swoją osobę musisz być spójny, wiarygodny i profesjonalny w swoich działaniach. Marka jaką zbudujemy jest koncepcją, którą ludzie kojarzą z oferowanymi przez nas produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych „kontaktów”. Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku jest jak każda inna dziedzina wiedzy bardzo przydatna w życiu prywatnym jak i w karierze zawodowej, dająca duże efekty w autoprezentacji.

Korzyści dla uczestników:– dowiesz się jak zbudować swoją markę,

– określisz cele i sposoby budowania wizerunku;

– nauczysz się jak wykorzystać w praktyce zasady savoir-vivru;

– uczestnicy poznają zasady etykiety biznesowej i dress codu, czyli „know how” skutecznej autoprezentacji.

Specjalne wymagania:  brak
Program szkolenia:Kreuj Swój wizerunek świadomie

– Twoje Public Relations (prywatnie i w świecie biznesu);

– od czego zaczynamy budowanie marki;

– określamy cel kreowanego wizerunku;

– pierwsze 2 sekundy mogą zmienić wszystko (efekt aureoli);

– otwórz się na zmianę, bo bez zmian nie ma progresu, pozytywne strony tego procesu.

„Jak Cię widzą…” – rola wyglądu w budowaniu wizerunku

– garderoba bizneswoman i biznesmana, czyli jak wyglądać doskonale od stóp do głów;

– rola kolorów w kreowaniu wizerunku;

– dodatki są jak przyprawy…małe, lecz zmieniają wszystko;

Najwięcej mówi o Tobie komunikacja niewerbalna

– ile i co zapamiętają inni po spotkaniu z Tobą;

– „Diabeł tkwi w szczegółach”, czyli duża rola małych rzeczy: zapachu, uśmiechu, gestu, mimiki, głosu i postawy ciała;

Etykieta biznesowa – Kultura przede wszystkim.

– kto? gdzie? kiedy? z kim? przedstaw się, przywitaj, spotkaj i wiedz, co robisz;

– precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo i dlaczego (w biurze, samochodzie, windzie);

– spotkania biznesowe przy stole, czyli wszystko o zapraszaniu, jedzeniu, płaceniu, dziękowaniu

Technika swoją drogą, a maniery swoją…

– rola etykiety, czyli jak poprawnie i skutecznie porozumiewać się za pomocą telefonu i Internetu;

– wizytówka, wszystko o niej;

– przestrzeń własna – ile mówi o Tobie twoje doświadczenie, Twój profil w mediach społecznościowych.

Biznes z ludzką twarzą – o roli kompetencji miękkich w biznesie

– prowadzenie rozmów z Klientem, czyli czego od nas oczekują inni;

– słuchać…, jak to łatwo powiedzieć;

– okiełznać emocje, swoje i cudze – proste techniki na trudne zagadnienia.

Twoje wnętrze – to czego pozornie nie widać.

– spójność – jak dbać o wiarygodność;

– zaufanie…jak je budować. Jaką rolę pełni w kontaktach z innymi;

– wpływ Twoich osobistych zainteresowań na kreatywność i relacje międzyludzkie;

– charyzma, jak ją kształtować, żeby była widoczna.

Liczba uczestników:4 max 10
Czas: 16 h, 2 dni
Cena: 1200 PLN
Miejsce: Warszawa, Gdynia, Kraków, Wrocław, Poznań, inne
Informacje dodatkowe:Certyfikaty są w języku polskim i angielskim.

W przypadku płatności za szkolenie ze środków budżetowych nie jest doliczana stawka VAT

Istnieje możliwość zrealizowania szkolenia na terenie UE

Trener:  Marcin Rykowski
Zgłoszenia:mobile: +48 602 320 540,

e-mail: ntip@ntip.pl

 

Scroll to Top